Powered By Blogger

miercuri, 23 martie 2011

Oglindirea a ceea ce vreau sa fiu


Simt ca in jurul meu ai creat un Univers din care eu nu pot scapa. Ma simt incatusata de propriile dorinte si pentru prima data in viata simt nevoia sa spun punct si de la capat. Nu pentru ca m-am plictisit de viata pe care o am, ci pentru ca vreau sa imi testez limitele, sa-mi descopar adevarata personalitate. Nu ma regasesc in ceea ce esti tu, in oglindirea ta si nici nu am de gand sa fiu ceea ce tu nu ai putu sa fii. Nu vreau sa fac parte din lista ta de prieteni pe care oricum ii vei uita. Ma privesti cu aceeasi ochi duiosi dar care mie acum nu imi mai exprima nimic. Intensitatea cu care imi strangi mana, temandu-te probabil ca nu ma vei mai vedea, ma infioara. Am decis sa plec intr-un vis pe care am sa-l transform in realitate. Numai eu si persoana mea, pentru prima data, fata in fata. Afara nu mai este asa de frig, iar razele timide ale soarelui imi mangaie pielea si imi. Este un nou inceput. Am de gand sa ma schimb si sunt convinsa ca nu o sa-ti placa noua persoana. Nici nu imi pasa.
Am decis sa ne intalnim pentru ca doreai sa imi spui ceva. Initial am vrut sa te refuz si sa gasesc un motiv banal pentru a justifica absenta mea. Iata-ma in fata ta. Ma privesti uimit si incerci sa ma faci sa stau cat mai mult. Privirea ta ma analizeaza si ramane fixata in pamat.
-Ridica-ti ochii, pentru numele Lui Dumnezeu!
Insa tu ma ignori.
-Am vrut sa iti spun ca vreau sa ma apuc de scris. Imi doresc sa scriu o carte, sa ma cunoasca toata lumea, sa dau autografe, sa ma simt si eu CINEVA. Vreau ca atunci cand trec pe strada lumea sa ma cunoasca. Vreau sa vad si eu in orice floare o fiinta, in orice cantec o simfonie de vorbe, intr-o privire 1000 de cuvinte ce se impletesc armonios cu un suras cald intr-o zi ce nu parea deosebita. Sa simt freamatul vietii. Sa ma cunosc. Ma uit in adancul sufletului meu si vad oglindirea a ceea ce vreau cu adevarat sa fiu. Cred ca orice om are o stea a lui care in momentele cele mai grele straluceste cu toata puterea. Privind in adancul fiintei mele am gasit ceea ce cautam in alte persoane. Uitandu-ma in ochii tai m-am vazut pe mine, oglindirea a ceea ce vad altii, caci de multe ori ceea ce sunt este diferit de ceea ce predindeam a fi sau chiar eram cu adevarat. Inchide ochii si lasa-te purtata de caldura ce iti curpinde tot trupul. Lasa vantul sa intre prin tine. Elibereaza-ti mintea si uita-te in adancul sufletului tau. Cauta sa gasesti ceea ce vrei de la ceilalti in interiorul. Gaseste-ti idealul.
In acel moment am simtit ca traiesc. In acel moment am fost si apa si focul, aerul si pamantul, luna si soarele si pietre si plante.Insa am sflarsit prin a fi fiinta desavarsita, omul.
In acele clipe L-am intalnit pe Dumnezeu.

"Când nu mai aveam nimic de pierdut, am primit totul. Când am încetat a fi cine eram, m-am regăsit pe mine însămi. Când am cunoscut umilinţa şi supunerea, am devenit liberă."(Paulo Coelho)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu