Powered By Blogger

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Original,nu?

Unii oameni afirma ca nu isi dau seama cum a trecut timpul asa de repede. Marturisesc faptul ca si mie mi s-a mai intamplat acest lucru, insa DECLAR ca anul care tocmai s-a incheiat a fost unul pe care l-am simtit. Am ras, am plans, am urat, am mancat de suparare, am baut, am ascultat muzica, am citit, am mai trecut si pe la scoala(in fiecare zi), m-am plimbat prin locuri noi si am incheiat cu o petrecere alaturi de...prieteni. Prieteni pe care desi uneori nu ii sport(din motive pe care si ei le recunosc)nu ma pot supara foarte mult timp, prin urmare am ales sa "sfarsim"impreuna. Niciodata nu am reflectat asupra ceea ce s-a intamplat pentru ca in astfel de situatii nu ma uit inapoi. Sunt aproape sigura ca nu e bine, insa ceva imi spune ca pentru mine e mai bine asa.

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu